Hangover? HELL NO!

Godmorgon!
Denna helgen har varit totally crazy och den är inte över ännu. Men idag vaknade upp på ovanligt bra humör och mådde perfekt trots alla drinkar och shots från igårkväll. Igår spenderades kvällen tillsammans med bästa vän och hennes kompisar, för gabbi fyllde nämligen 19 år igår. Efter maten drog vi oss mot Trädgårn och när vi väl var inne var det ganska mycket drag. Antagligen för att trädgårn har varit stängt hela januari och nu har det äntligen öppnat. Men totalt sätt var det en mycket lyckad kväll med roliga vänner och black jack.

Efter dessa galna utgångar med mina favoriter så blir det nog lugnt ett tag med festandet.. För vem kan festa när man inte har något jobb? ;) Istället blir det att dra sig ut och leta jobb.. Att vara så lat som jag är borde vara staffbart.. Dessutom kanske detta får mig att ta tag i mitt liv.


Jag och mina favoriter på Sticky i Torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0