11 JAN 2012

Long time, no see.

Vad har hänt i mitt liv? Egentligen inte speciellt mycket.. JO! Jag har fyllt 18 och det har blivit en del utgångar, men jag har också börjat spela handboll med a-laget. Den senaste tiden har också bestått både av både underbara perioder men också några jobbiga... but thats life!

Nu sitter jag framför datorn med ricinolja i håret och ska börja jobba med mitt projektarbete lite. För idag har jag varit på möte som gav mig lite idéer inför projektet, vilket är en webbutik med smycket och annat roligt. Så nu är det dags att ta tag i det på riktigt för jag har inte kommit långt alls, ÅNGEST!

Varför har jag ricinolja i håret? Ricinolja är väl laxermedel? Ja, det är det. Men det är även oerhört bra för att håret ska växa. Håret växer ca. 1-1½ cm i månaden, men jag läste att om du använder ricinolja så kan det växa 2-6 cm i månaden och man ska använda det ca.2-3 gånger i veckan. Hur bra är inte det liksom? Själv ska jag använda det enda fram till studenten så jag får ett fint svall. Ricinolja är verkligen något jag kan rekommendera och det kostar endast 41 kronor på apoteket!


Jag har oljan från apoteket, men man kan också beställa en annan sort på internet. Men jag har hört att båda funkar perfekt, så det är bara att köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0