We will always love you

Inatt hittade man en av världens mest mäktiga och berömda sångeskor död, och då menar jag Whitney Houston. Jag har inte haft många idoler i mitt liv, men hon är en av dom som jag beundrade mest. Hon var nästan gudomlig i mina ögon. Hon hade sångrösten som kunde göra varenda människa glad när man hörde den. Det enda jag kan säga är att inatt dog ännu en stor stjärna och det finns inte så många av dessa kvar. Hon levde ett hårt liv med droger men kom sedan tillbaka för en comeback som aldrig blev lika storslagen som man trodde. Trots detta är hon en stjärna på himlen som aldrig kommer glömmas och nu förenas hon med de andra stora stjärnorna på himlavalvet som Michael Jackson, James Dean, Patrick Swayze och andra stora artister vi aldrig kommer glömma.
Vila i frid nu Whitney, och We Will Always Love You!

Ikväll blir det att hedra henne med en av mina favoritfilmer, Bodyguard!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0