NY KATEGORI;

JAG VILL GÖRA INNAN JAG DÖR!
Kunde inte sova imorse så jag kollade på filmen "The Bucket List" med Morgan Freeman och Jack Nicholson. När jag såg den insåg jag att man måste ta vara på sitt liv och göra allt det man vill. Personligen vill jag inte vakna upp en dag när jag är 90år och inse att jag aldrig gjorde dom sakerna jag verkligen ville göra.
BESÖKA KINESISKA MUREN.
För mig har det alltid varit en dröm att besöka den Kinesiskamuren och Kina överhuvudtaget. För den kinesiska kulturen och historian har alltid faschinerat mig. Tänk att den har stått ända sedan mingdynastin och att varje kejsare har byggt en del av muren.. Det första jag ska göra efter studenten är att jag ska åka till Kina och besöka den kinesiska muren!
BESÖKT LA SAGRADA FAMILIA.
Gaudis Sagrada familia, en kyrka som börjades bygga 1882 och som är långt ifrån klar.. Jag har varit där varje år sedan jag var liten och knappt något har hänt med kyrkan under mina 18 år. Om man vill se något häftigt i sitt liv så ska man besöka La Sagrada Familia, för kyrkan är verkligen sjukt mäktig och helt otroligt vacker. Gaudis former är inspirerade av naturen och hans mästerverk är helt häpnadsväckande.
La Sagrada Familia

Kommentarer
Postat av: emelie

bra att försöka självförverkliga saker man vill göra, och leva livet :D

2012-02-23 @ 12:28:15
URL: http://mliys.blogg.se/
Postat av: LIENE

Hej! Hittade din blogg genom mina gamla kommentarer.

Skulle också vilja besöka kinesiska muren:)

2012-05-20 @ 12:41:45
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0