Its cold around me..

Merhaba gott folk!
Igår var det en lugn dag. Under dagen gjorde jag inte speciellt mycket utan kollade lite tv och umgicks med familjen, men sedan på kvällen mötte jag upp några kompisar. Vi fikade och sedan drog vi på nattbio och såg filmen Hamilton. Den var helt okej, men jag somnade typ och jag hade en stört jobbig kines bredvid mig som skulle påpeka allt jag gjorde.. Efter det gick vi hemåt och det var typ 17 minusgrader och helt sjukt kallt verkligen. Kollade lite film och sedan var det sovdags.

Varför Merhaba? Jo, jag har precis börjat lära mig turkiska och det är faktiskt lite enklare än vad jag trodde. Det är faktiskt mitt mål i livet.. Inte att lära mig turkiska, utan att lära mig så många språk som möjligt. Efter turkiska ska jag lära mig franska och ryska. Languages are awesome!

Nu är det dock dags att städa rummet, suck... Men sedan ska jag möta upp Gabbi och hitta på något nice.


Damn its cold today...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0