Good Girl!

YES! ÄNTLIGEN HAR JAG SÖKT JOBB.
Nu kommer mina föräldrar bli riktigt stolta över mig och mina kompisar kommer äntligen sluta reta mig för att jag inte jobbar.. Fast jag måste säga att jag blev sjukt taggad på jobb nu, fatta vad gött med cash liksom? VUXENPOÄNG TILL FANNY!
Men i sommar lär det inte bli mycket resor utan hårt slit istället.. och efter sommarn blir det en sjukt nice resa tillsammans med mina brudar. Pengar räddar en inte i längden, men det gör livet jävligt mycket roligare på vägen! 

Finally lov, och kan inte beskriva den oerhört härliga känlan att slippa gå upp klockan sex.. Imorgon kommer jag sova ut länge och riktigt njuta av ledigheten. Men troligtvis vaknar man väl pigg klockan sju på morgonen.. typiskt min otur! Så nu blir det popcorn, sex and the city och en nybäddad säng. Livet kan inte bli bättre! Eller jo, jag skulle vilja att min dröm ska slå in...


Jag vill ha sommar, värme och härliga studenten. Iår är det äntligen min tur!


Kommentarer
Postat av: Malin svärd

Undra om bilden är tagen på min dag ?;) saknar studenten så sjukt mycket! Ta verkligen vara på dagen och jag ska försöka komma på utspringet :D

2012-02-12 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0