Como Estas?

Aloha.
Det är torsdag och äntligen helg eftersom jag är ledig varje fredag. Men denna veckan i skolan har varit ganska lugn och inte alls hetsig. Imorgon är det dock riktig helg och då blir det såklart utgång med mina brudar. Först blir det champangedrickande hos Vic och sedan vidare till Styrbord Babord för att träffa mina underbaringar. Gissar på att det kommer bli en kanonkväll!

Nu är det dags för träning och sedan blir det att lägga sig tidigt och få lite skönhetssömn.. Ska dock upp tidigt imorgon för att åka till skolan och köpa biljetter till våran 100dagarsfest. Woho snart bara 100 dagar kvar till studenten!



Ciao


Mig och Fernanda på beachen i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0