För dom har tagit studenten, fyfan vad dom är bra!

Dagen har spenderats på lindholmen tillsammans med mina goingar.  Där kollade vi på när våra kära treor tog studenten och det var mycket sorgligt att se dom lämna skolan föralltid. Det kommer verkligen vara tomt i skolan imorgon!! Men efter studenten åkte jag med Frida och Agnes till stan och åt lite donken tillsammans med dom, Josse och Anna. Sedan drog jag hemåt för att jag behöver skapa vår produkt, känner att detta kommer gå bra!!

Nu ska jag börja göra pannkakor till min kära mamma och syster, sedan blir det produktfixande!
Love <3


Bild från idag, VILL OCKSÅ TA STUDENTEN! Det är exakt 1 år kvar och som sagt den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0