fem kg lättare och jävligt mycket gladare!

Hej!
Livet rullar på som alltid och det är drygt 10 skoldagar kvar tills jag går ur andra året på gymnasiet, det är galet! Livet går så fort fram och man hinner knappt tänka efter.. snart sitter jag väl och är 75 år och vet fortfarande inte vart tiden tog vägen. Tiden är det viktigaste vi har och det enda som aldrig kommer tillbaka.

Nää.. nu låter jag himla bitter och det ska jag verkligen inte göra. Speciellt inte när Göteborg har haft så underbart väder och livet har haft några ljusglimtar idag. Förövrigt har jag haft på mig ett par jeans och senast jag hade på mig ett par byxor var ungefär ett år sedan, så de flesta i skolan blev skapligt chockade och inte minst min mamma haha. Men enda anledningen att jag hade på mig dem var att jag fick på mig dem. För jag har som sagt redan gått ner 5 kg och byxorna köpte jag när jag gick i sjätte klass. Så det är ett jävligt bra tag sedan! Man kan ju fundera på om jag var tjock då eller om jag har blivit smalare bara haha.. jag gissar på tjockis teorin.

Men nu ska jag jobba vidare så jag kan bli en rich bitch. Behöver pengarna när jag ska till Alanya med girlsen och sen om jag och min favvo mandie ska till Tyskland för att träffa min drömprins hehe..

Love <3


Kommentarer
Postat av: Saga♥

fin blogg:)

2011-05-24 @ 18:54:48
URL: http://ssaga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0