Eric Saade.

Herrgud!
Igår tror fick jag nog min första hjärtattack i mitt liv och det var såklart p.g.a. att jag inte trodde att våran manboy Eric Saade skulle gå vidare. Men sen när han väl gjorde det så skrek jag och mamma så högt och hoppade i sofforna. Jag tyckte att det var självklart att Eric skulle gå vidare, för hans framträdande var grymt igår. Mycket bättre än var det var hemma i Sverige under finalen. Så idag kan jag säga att jag är en riktigt stolt svensk! För det gjorde du riktigt bra Eric. Nu kommer jag definitivt inte vilja missa finalen på lördag. Synd bara att Eric har fått lottningen efter JEDWARD från Irland, för deras framträdande är som sagt sjukt kraftfullt och dom är för söta.  

Men jag tror på en hög placering iår, tillskillnad från förra året när vi inte ens kom med.


Kommentarer
Postat av: MAJA TURESSON

så snygg!



ta chansen att bli dagens blogg!

2011-05-30 @ 14:37:39
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0