Gave you all I had and you tossed it in the trash

Det känns faktiskt bättre idag, är inte alls lika deppig. Antar att jag hade en grov hormonsvängning som jag alltid har typ 3 gånger om året haha..

Men slutpratat om mina problem... Idag ska jag först träffa mina goingar L och V och vi ska kolla igenom taxfreekatalogen och bara njuta. Det är trots allt bara drygt 3 veckor kvar tills vi drar till Alanya. DET ÄR UNDERBART! Vill bara bort från Göteborg och all dess tråkighet..
Men senare idag blir det att hälsa på FF och senare har jag absolut ingen aning.. För alla andra ska ut och jag är som sagt bara 17...

VILLE OCKSÅ BERÄTTA ATT JAG HAR KÖPT EN NY LOCKTÅNG HAHA! Den gör mig så lycklig och jag kan inte sluta använda den. Fanny will never wear straight hair again, eller i alla fall på ett bra tag ;)


Det var denna från Björn Axen som jag köpte. Rekommenderar den verkligen!




Såhär såg jag ut på Malin och Dianas student.
GRATTIS TJEJER! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0