City of dreams and fortune

Hej hej alla mina underbara!
Just nu håller jag på att packa inför min resa to the most fab place in the woorld, NEW YORK! Det är så himla spännande och jag har sjukt mycket resfeber just nu eftersom att vi drar på fredag. Jag längtar så himlans himlans mycket även fast jag har fått en sån sjuk flygrädsla inför denna resan. MEN ÄR SÅ TAGGAD FÖR DET KOMMER BLI SÅ HIMLA UNDERBART! Jag kommer äntligen få upp leva kärlekens, drömmarnas och förhoppningarnas stad. Sen kommer jag självklart få uppleva platserna där mina idoler från Sex and the city lever sina vilda liv, GALET! Kommer ta massor med bilder som kommer komma upp här om drygt en vecka.

Slut ordbajsat om min New York-trip.. utan imorgon har jag min sista riktiga skolavslutning i hela mitt liv och det är galet! Sedan är det bara studenten kvar och sen är jag FRI... eller nästan i alla fall. Eftersom att jag ska läsa på HDK designhögskola så har jag några hektiska år kvar. Men det är den sista RIKTIGA skolavslutningen i hela mitt liv och det känns helt otroligt!! Så imorgon ska jag fixa iordning mig som aldrig förr och gå till skolan för att få mina dåliga betyg och sedan blir det ett infomöte inför Partille Cup. LÄNGTAR GRYMT MYCKET TILL DET OCKSÅ!

Men nu inser jag att inlägget blir hemskt långt.. Så ska avsluta och kolla på Sex and the city och få lite New
 York feeling.. Misstänker att jag skiter i sömnen inatt!



Kommentarer
Postat av: Annika Bolund

Goddag! vad rolig dina inlägg är. lär verkligen att läsa dina poster lite mer! :p Ha en bra vardag ;)

2011-07-01 @ 12:30:51
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0