NU BÖRJAR MITT NYA LIV!

Från och med imorgon ska jag börja ta tag i mitt liv och bli mer hälsosam. Totalt har jag gått ner ca.8 kg sedan sommarlovets början och man ser små resultat men också ser man att mina handbollsmuskler är helt borta. Så från och med imorgon ska jag börja:

  • Powerwalka varje morgon innan frukost.
  • Äta nyttig mat som innehåller mindre kalorier.
  • Inga fler onyttigheter som; chips, kakor och popcorn etc.
  • Köra fysträningar varannan dag.
  • Dricka minst 2 liter vatten varje dag.

Detta ska pågå fram tills jag åker ännu en gång till Alanya med mina brudar. Det beror på att där nere ska vi leva som rövare och inte ha några som helst gränser och livet kommer förmodligen leka. Jag får helt enkelt fortsätta med mina nyttigheter då jag kommer hem, men främst ska jag få en beachkropp inför Alanyatrippen ;)

Sedan ska jag även uppdatera bloggen flitigt för det får mig att äta nyttigt och hålla min diet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0