Det är trots allt JULi.

Godmorgon!
Igår var en jävligt bra kväll kan man säga!! Kvällen spenderades på Valand med mina favoriter och så träffade man himla många gamla kompisar och det var riktigt ball faktiskt. Jag slöt fred med en gammal klasskompis, jag träffade en gammal barndomsvän som varit i usa i ett år, jag gick hem med en tomtedräkt och herregud det var en knäpp kväll. Men tyvärr så var det emot min diet... MEN LITE ROLIGT FÅR MAN ALLT HA!

Men igår var jag även med Amanda på dagen och vi pratade igenom allt som hänt och det var jätte roligt att träffa min saknade vän igen. Det var lite av en onyttighetsdag igår eftersom jag åt så mycket socker men jag gick trots allt bort 500 kcal och det har jag aldrig gjort innan i hela mitt liv, STOLT TJEJ!


min vackra vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0