1 April

APRIL APRIL!

Idag är det första dagen på aprilmånad och jag känner inga som helst vårkänslor... Dessutom längtar jag oerhört mycket inför sommarn. Jag gissar på att detta sommarlovet kommer bli det bästa på länge! Dessutom är det första gången jag verkligen går in för att få beach kroppen. Jag har gått på min såkallade diet i exakt en vecka och min kropp ska bli top model!

Sedan sist jag skrev har jag faktiskt läst ut min första bok och det är boken "Vampire Diaries",som också är en tv-serie på kanal 6. Den börjar snart och jag ska se serien för första gången i hela mitt liv. MAN KAN INTE BLI MER EXALTERAD ÄN VAD JAG ÄR FÖR TILLFÄLLET!

Låten gör mig glad:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0