två-i-en-ringar

Sitter just nu och skriver klart min svenska som egentligen skulle vara inskickad för en vecka sen. Dessutom har mitt internet också strulat och varit allmänt jobbigt mot mig. Men nu funkar det igen som tur är!

Idag har det bara varit skola och sen åkte jag direkt hem och satte mig framför tvn för att spela mitt älskade fifa. Sen mötte min syrra mig och jag förlorade stort, men jag får hoppas att det bara var nybörjartur. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag för det har varit en allmänt degig dag.

JAG ÄLSKAR MINA NYA RINGAR! Jag älskar dom extra mycket eftersom det är en två-ringar-i-en-ring, som jag kallar dom. Eftesom dom sitter liksom på 2st fingrar istället för en.  ME LIKE!

 

Alla tycker den med korset är ful men det tycker faktiskt inte jag hihi..


Kommentarer
Postat av: mm

ringen med ett kors på är sjuuuuukt snygg !

vart har du köpt den övre ringen, med typ en fågel på ? skitsnygga :D

2010-09-15 @ 00:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0