Toy story

Hej hej
Det har varit dålig uppdatering p.g.a att min fantasi har flygit iväg och gömt sig någonstans. Dessutom har min kamera inte används så det blir ingen rolig uppdatering med bilder.

Men igår var jag med mina brudar Agnes och Emma. Vi åkte hem till deras kompis Anton och såg på filmen A-team med massa människor. Jag kollade inte en minut av filmen för den verkade skit tråkig. Sen blev vi körda genom torslanda och över gupp i 110 så mitt huvud dunkade i taket ett antal gånger. Sen tog jag bussen hem och gick igenom mölndalscentrum helt super blöt. Jag ska aldrig mer glömma paraply...

Sen idag så har jag först spelat match och den gick okej. Sen körde Pappa hem mig så jag kunde skynda mig med att duscha och sedan drog vi oss in mot stan för att kolla bio. Vi såg "Toy Story 3" eftersom vi hade med oss två små barn. Filmen var jätte söt och jag hatade slutet.. Dessutom hatar jag att jag är så känslig... Men i alla fall nu har jag ingen aning vad jag ska göra men jag hittar väl på något.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0