Oh happy day

Hej allihopa!
Ledsen att jag inte har uppdaterat men jag har helt enkelt inte haft tid eller orkat, för jag har ganska så mycket i skolan för tillfället. Men just nu skriver jag klart mitt svenskaarbete och ska snart träna på min engelskaredovisning. Blir även distraherad av Idol och snygga Sebastian Krantz. Blev ganska chockad när han kom in i juryrummet eftersom att jag trodde att han redan var känd men aja.

Igår var jag Emma och Agnes och kollade på polhems nollning, dom hade nämligen den årliga såpabrottningen igår. Det var roligt att se på och dessutom hade 94 killarna hade oerhört snygga kroppar!

Men idag har jag bara varit i skolan och sedan åkte jag och Frida till torget och drack lite Cafe Cool. Sen åkte hon hem och jag slösade tid för att inte behöva åka ända tillbaka till Mölndahl innan mitt handbollsmöte. Jag gick runt på torget en timme och drog mitt älskade bankomatkort massa gånger och nu är mitt söta kort helt tomt! Men jag fick med mig; 1 tunika, 1 linne, 2 tjocktröjor/cardigans och nytt puder. Så nu mår jag ganska så jävla bäst! Efter det var de möte och vi provade de nya träningskläderna inför säsongen och de var super snygga. Där fick jag även med mig; 1 träningströja, 1 Overall set, 1 par shorts och 1 träningsväska.. Min Papi är snäll <3

Men nu ska jag kolla vidare på idol och sen blir det att sova.. För vad är bättre än att sova? MAT .. Nej men mat och att sova är det bästa som finns!

PEACE OUT


BILDBRIST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0