LISEBERG TODAY

Sitter just nu och äter marabou. Eftersom vi var på Liseberg och vann stjärnvinster på både Marabou och Toblerone. Så jag kommer äta mig mega tjock och det vill säga lite tjockare än vad jag är nu..

Men idag har det i alla fall varit en bra dag och den spenderades med min kära släkt och familj på Liseberg och jag åkte ingenting eftersom jag helt har tröttnat på att åka massa attraktioner. Visst kan det vara roligt ibland men inte lika ofta längre. När vi var där så åt vi och tydlgen firade vi Morfars 70-årsdag även om han egentligen fyllde år i mars. Men eftersom vi inte var i Spanien när han fyllde år så bjöd han oss på middag nu och det var faktiskt väldigt mysigt.

Sen resten av kvällen har jag inte gjort mycket utan har mest slappat och kollat tv. Imorgon är det även måndag och det är samma sak som skola. Imorgon är även första dagen på nollningen. Så Jag och Agnes ska åka in tidigare så vi kan se när ettorna plågas av alla nollare. Gud jag är så avundsjuk eftersom att den veckan var en av de bästa veckorna i mitt liv!



Skev bild på mig från Liseberg idag. Ignonera min manlighet HAHA


Bild på mig från nollningen förra året. ROLIGASTE VECKAN I HELA MITT LIV <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0