Kvällspromenad över älvsborgsbron

3 dagar sedan sista uppdateringen och det har väl inte hänt så mycket. Igår var jag med Emma och Agnes och vi var hos Emmas kompis Sebbe och "kollade" Sverige-Ungern. Det var en mys kväll och jag får skylla mig själv hur jag mår. Gick lite över gränsen.. Men roligt hade jag i alla fall och speciellt när jag gick runt vid eriksberg i en timme för att hitta vägen till älvsborgsbron. För jag hade "missat" min sista buss och då var jag tvungen att gå ända till kungssten för att ta 20 därifrån. Jag kan ju säga såhär att det inte är speciellt skönt att gå över älvsborgsbron mitt i natten samtidigt som man är lite snurrig. Men det gick bra ändå som tur är.

Idag har jag bara degat och fått stå ut med att inte må så bra. Så jag har legat i min säng och kollat film. Har kollat på Valentines day, Allt för min syster och Austalia. Sen åkte jag med mamma till torget för att lämna tillbaka lite kläder och köpte även lite. Dessutom har jag också ätit hela dagen som den riktiga tjockis jag är. Har fått i mig; Chips, 2 Colaburkar, Sushi, Lilla menyn på donken & Choklad.. Det ser ut som en lovande framtid för min kropp!



WE NO SPEAK AMERICANO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0