im so list(ig)

 Bloggtorka och ingen som helst inspiration eller lust..

10 FAVORITER
Färg: ROSA <3
Mat: Tacos.. MM det är heaven!
Band: MASSOR MASSOR!
Film: P.S I love you, 10 things i hate about you och alla disneyfilmer!
Bok: Läser inte böcker..
Sport: Handboll och Fotboll <3
Årstid: Varm sommar och snöig vinter helt enkelt.
Veckodag: Lördag
Glassmak: Twister.. om det gills? (a)
Tid på dygnet: Night


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Lycklig.. men rastlös!
Smak: Sushi
Kläder: Tunika och leggiiings
Bakgrund: Tysklands fotbollslandslag.. finns inget finare!
Nagellack: Lite svart..
Tid: 20.30 EXAKT OCH SÅNT!

Omgivning: vardagsrummet
Irritationsobjekt: att min äckel mobil inte har internet...

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Alla är väl vänner från början?
Brutit mot lagen: Hahaha ah det har la hänt.
Blivit arresterad: Nä så busig är jag inte hihi.
Badat naken: Yes.
Varit med på TV: Nope.
Kysst någon du inte känner: Yeeeeees

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Familjen, Diana och Agnes-Emma(hihi 3 personer..)
Du tycker om: Mina vänner och familj.
Du inte gillar: Jag ääälskar allt och alla hihih...

2 VAL
Kaffe eller te: TEA PLEASE!
Vår eller höst: Inget av dom..men om jag måste välja blir det vår!

 
1 ÖNSKAN:
Att jag finner lyckan till slut.




Kommentarer
Postat av: Julia Pagador♥

jätte fin blogg!

2011-05-20 @ 18:37:13
URL: http://juliapagador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0