50 cent

Detta måste nog vara den sämst uppdaterade bloggen i världshistorien. Men det beror nog på att det är jobbigt att lägga in bilder och liknande på denna datorn. Det är nämligen så att när jag är hos mamma så kommer bloggen bli roligare eftersom det är enklare att lägga in bilderna på min egna dator.

Men idag har jag varit i ÖHK-hallen hela dagen för att kolla på min syster när hon spelar Göteborgscup och även massa andra lag. Jag träffade även Milo i hallen och han är go! Senare åkte vi till Seto Sushi för att köpa mat och jag tog såklart Sushi medans resten tog thaimat.

Nyss kollade jag klart på Mamma mia och den gör mig lika glad varje gång. Snart kan jag även alla replikerna till filmen för jag har sett den så himla många gånger. Men just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på min nya favoritartist 50 Cent. Det är ganska konstigt hur min musiksmak har ändrat sig den senaste tiden, för förut skulle jag inte ens tänka mig att lyssna på 50 cent och nu älskar jag han!




IM A MOTHERFUCKING P.I.M.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0