Har aldrig gråtit så mycket...

... till en film!
Herregud jag kollade precis på "The Last Song" med min lillasyster. Eftersom att jag lovade mamma att passa henne och jag får i för sig pengar för det så det är gött. Så ikväll har jag och min syster slängt i oss läsk, chips, pizza och en jäkla massa godis. Så just nu är vi som två små uppstoppade grisar som sitter och stor gråter åt "The Last Song" med Miley Cyrus.. Fyfan vilken underbar men sorglig film och jag har seriöst ALDRIG gråtit såhär mycket åt en film.. eller jo till SATC MOVIE 1 när Carrie slår Mr.Big med blommorna.. Fan vilken mes jag är!

Men idag var jag med mamma lite överallt och först åkte vi till skopunkten på 421 för att hitta billiga skor, och där hittade vi ett par. Sedan drog vi till torget där jag fick ett par boots.  Jag har seriöst världens bästa mamma i alla kategorier.  TACK MAMI <3


Liam Hemsworth är SJUKT snygg om man säger så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0