AWESOME

Sitter hemma och kollar kläder på internet, för jag har inte varit i skolan idag eftersom min rygg BOKSTAVLIGEN dödar mig. Den är bättre idag men inte okej än och jag har ont i hela kroppen, så jag gissar på att jag håller på och bli sjuk..

Men nu ska jag sluta klaga på mitt liv ett tag och sova en liten stund för jag är helt galet trött. Eftersom en viss poyan tvingade mig att vara uppe hela natten..

NATTI NATTI FÖR EN STUND

Här kommer lite bilder från veckan:


Fick hem skolfotot i veckan och såhär såg det ut. Dålig kvalite på fotot eftersom jag tog fotot med mobilen haha.


Me and my baby in black and white..<3


HAHAHHAHA jag hade på mig batmandräkt i skolan... För vi tog kort till ett bildspel som ska vara med i vår pjäs "Törnrosa".  HAHA fick några fina blickar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0