Aranäs open

Sitter i soffan helt död och har ont i läpparna efter alla solrosfrön jag och gabbi åt i bilen påväg till Kungsbacka. När vi kom dit var vädret helt okej men dock var det lite mulet. Sen efter att vi hade värmt upp och matchen skulle starta så började de spöregna. Typisk otur när man ska spela Aranäs! Men det gick ganska bra ändå:

Sorunda 17-14
Aranäs 8-6
Kärra 8-11


De blev alltså två vinster och en förlust. Men de gjorde att vi vann seriespelet och mina lagkamrater spelar kl.11.20 imorgon. Tyvärr kan jag inte inte spela för jag ska på Jonathans dop :( . Men de får kriga för mig också! Sen kanske jag kan vara med senare i slutspelet :)

Det roligaste som hände idag var när vi spelade mot Aranäs. Bollen rullade ut och jag slängde mig i leran för att få den. Samtidigt slängde sig en av deras spelare efter bollen och vi kämpade om den. Även om jag hade vunnit den drog hon den ifrån mig och då jävlar haha. Sen drar hon den och dommarn hade redan blåst för min fördel och hon slänger iväg den och alla börjar skrika.

Hon: - Men låt mig komma loss din jävla tönt.
Jag: -Eeehh..
Min farfar: - Men släpp bollen när domarn har blåst.
Hon: - Din gubbjävel..Domarn  publiken stör?


HAHA den stod min farmor och farfar, Linnea , Amanda och Jag och gapskrattade. Då började hon skrika att vi skulle hålla tyst. HAHA tycker synd om henne. Inte lätt att vara en ADHD albino.


Mina, Gabbis och Lindas händer efter en dag i leran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0