Svar frågestund.

Emma :
Vad tycker du egentligen om sushi? :D GOTT ELLER ÄCKLIGT?
Svar: Mmmm… i love it! Men inte för ofta dock :D 

ammee:
hur många ggr har du haft lust att sätta på zlatans näsa?
vem har skulle du helst sätta på, puyol eller c.ronaldo:)?
Svar: Åh varje match får jag lusten… Mmm så snygg är den! ;)
Hmm asså puyol är ju inte direkt snygg och C.Ronaldo är ju bara himla sliskig. Men jag väljer puyol med påse. Haha han är liksom påsmaterial. Hans kropp kan nog vara snygg. :D

Agnes:
vem är ljudis? har hört att han e ganska snygg o gör ljud,
Svar: Ljudis är helt okej. Hans ljud är sexiga haha and i know you want him angsson ;)

Anonym:

Du anser dig själv son tjock, medan du är smal! När är man smal? När är man tjock? Vad tycker du? Du är har iallafall en jättefin kropp och du är smal!
Svar: Ja jag anser mig själv som tjock eller rättare sagt mullig. Det är för att jag inte trivs med min kropp och anser att mitt fett har fördelat sig väldigt snett. Allt har satt sig på magen och låren . Andra människor anser jag inte som tjocka eftersom jag inte bryr mig om hur andras kroppar ser ut. För personligheten gör människan vacker.  Okej om man väger 120 kg som tjej så är det kanske det är lite mycket. Jag tycker inte fett är något viktigt när andra har det. Men om jag väger för mycket själv känner jag mig osäker.

Anonym:
Du har många nära vänner. Men vem är din allra bästa vän? Du måste svara ärligt på denna fråga eftersom vi är många som vill veta hehe.
Svar: Jag gillar att ha många vänner men jag älskar att ha nära vänner! För de kan man dela allt med utan att resten av världen också får veta det. Dock har jag ganska svårt att få nära vänner. Men de som står mig allra närmast och vet absolut allt om mig är Diana och Gabriella. De är som mina egna syskon helt enkelt.

Anonym:
Vilken är din favorit färg hihihi :)
Svar: Det är helt klart rosa och vit! So lovely.

POYAN:
Gillar du hästar?
Svar: Usch nej. Jag gillar verkligen inte hästar. De är håriga, stora och läskiga :(

Lowe:
finns det någon i klassen du tycker är snygg? Vem?
Svar: Haha ja faktiskt. De snyggaste är nog Niclas och Alban haha ;D

Kurt:
om du får välja enbart en låt. vilken är din favorit?¨
Svar: De måste nog vara Dont stop me now med Queen .<3

Fiddebooi:
hur stor är din snopp? :O asså jag har sett en del snoppar i mitt liv men från vad jag har hört är din störst :O är de sant? asså är den större än Tiger woods? Jag förstår ifall du inte vill svara, men jag måste veta :O

MVH Fiddebooi
Svar: HAHAHAHA du är störd fadi ;). Men ja min snopp är större än din. Dessutom är Tiger woods snopp inte ens en 1/10 av min manlighet så den kändes knappt. Men min är leeegend!

Jonas:
Är du kär just nu?
Svar: Nej.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0