My day, seg läsning.

Kom precis hem från Diana. Det var ganska skönt att komma hem eftersom att jag inte har varit hemma på hela dagen. Dock har jag haft en jätte mysig dag med två av världens bästa personer <3

Först så var jag i skolan och skrev nationella och de gick halv bra. Sen så satt Agnes, Emma och Jag kvar i datasalen för att jobba med våra power point presentationer. När vi var klara gick vi mot bussarna och då ser jag min buss åka ifrån mig så de blev typ : ""#(¤u2#(%#¤"%Y2u3 fan 15 min väntetid". Men de var ganska tur för då fick jag stå och vänta på nästa buss på frölunda sen och då träffade jag världens bästa Diana och vi drog hem till henne. Efter ett tag drog vi till torget och mötte upp Gabbi där vi köpte massa gott:

- Kladdkaka
- 2 Drickor
- Frön
- Chips


Mmm sen satte vi oss på ett ställe och tjockade oss riktigt rejält. Vi spelade även "Neger och President", som jag var king på såklart. Det var jätte mysigt att sitta under taket när de regnade i massor. Sen efter de drog vi hem till Diana igen och kollade "A Walk To Remember". Den filmen är så jääävla bra och söt. LOVE IT LOVE IT!

Detta var helt enkelt en go dag med de bäästa! <3
(Som vanligt glömmer vi kamera och då blir det inga kort! Men jag ska bli bättre på att ta kort så bloggen blir mycket mycket roligare! I promise )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0