Människor jag vill träffa

Dessa vill jag träffa. Vissa är levande och vissa är döda:


James Dean (död)
Ball kille! Synd att inte dagens killar är lika coola. Snygg var han också.


Audrey Hepburn (död)
She is so beautiful! Herregud min förebild typ. Vill vara lika snygg, ha lika fina kläder och vara lika lovely.


Heath Ledger (död)
Min största förebild. Han var sjukt snygg och charmig. Synd att han var tvungen att dö när han var så ung.



Barack Obama
Yes we can! Han verkar super go och dessutom skulle jag vilja fråga "Please, can you save to an afro?" och "Can America take Mona Sahlin and we will have you?".


Josep Guardiola
Vill du gifta dig med mig? (a) Nje, men jag gillar talangfulla män haha.

+ Min gammelmorfar. Han var verkligen så jävla cool! Den mannen var sjukt modig .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0