I want to be like..

Det finns massa människor jag vill vara som, se ut som eller helt enkelt leva som.


Jag vill se ut som Kate Hudson. Inte någon jävla Jessica Alba eller Megan Fox. För Kate Hudson anser jag är mycket vackrare än dem båda. Jessica Alba är snygg medans Megan Fox inte alls är snygg.


Jag skulle vara lika jävla cool som Dr.Dorian i Scrubs. Hans riktiga namn är dock Zach Braff.


Att Heath ledger skulle leva och att han skulle vara min boyfriend. Damn he is hot! Han är helt jävla perfekt. Synd att sånna människor måste dö i förtid <3 ..


Sen vill jag leva som tjejerna i Gossip girl. Hade varit jätte ballt!

+ Min nuvarande familj och vänner. Då hade allt varit heeelt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0