hiss and diss

    

Polhems killar..
Även om skoldagen suger och man orkar inte med livet helt enkelt. När man t.ex. går ner för trappan. Helt plötsligt blir man tyst efter att ha pratat hela vägen upp till 3:e våningen. Varför ? Jo för att helt plötsligt kommer en av de snygga polhemsboysen. Haha när detta händer mig och mina kompisar så är det antingen för att vi ser en snygg polhemskille eller att det kommer en person vi helst vill undervika..

Donken..
Kolla in mig så förstår ni HA HA.. 


Busskontrollanter..
Helt allvarligt behöver man ens gå i skolan för att bli busskontrollant? Jag tror att de perfekta cv:t låter typ såhär: Hej! Jag har ingen humor och jag gillar att förstöra för folk. Jag gillar inte barn för de är snåla och vill inte betala sina bussbiljetter hejdå.. Dessutom  tror dom att vi är värsta Paris hilton och betala 1200 kr i böter.. Jag typ hatar er!

Måndagar..
Efter en hel helg med lite sömn + Ett alarm som går 6:00 + Carola första lektionen = Dagen kan inte bli sämre!

 

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

hahahah, we love the polhemsboys! and i hate the fucking kontrolants :( hhaha

love u!

2010-03-17 @ 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0