Ännu ett ointressant inlägg.

Har precis insett att:
1. Darin har blivit snygg igen
När jag var 11 bast och satt i soffan framför finalen av idol. Kommer ihåg att jag satt hemma hos min kusin och att jag var dö kär i Darin. Det var den tiden då alla barn var helt upp i öronen förälskade i killen. Själv drömde jag om honom varje natt .. Men sen kom det en period där det var pinsamt att gilla Darin. Då slutade jag göra det helt enkelt. Men woow i lördags på finalen av melodifestivalen så satt jag och ... dregglade framför tv:n. Killen är vrål het och ni kan inte neka det!

2. Skåp längst ner är jobbigt.
Första dagen i skolan tänkte jag för mig själv att jag VERKLIGEN INTE ville ha skåp längst ner. Typiskt nog fick jag det. Eftersom jag är lat så tycker jag det är oooerhört jobbigt. Dessutom får man smutsfläckar på knäna :(

3. Tights är världens bästa uppfinning.
Ohyes! Finns inget skönare.

4. Britta måste ha peruk.
Britta @ polhem måste ha peruk. Seriöst, hennes hår rör sig inte ens när hon går. Funderar starkt på att "låtsas ramla" och ta tag i det. VÄRT!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA BRITTAS HÅÅÅR !! antingen en peruk eller en flaska hårspray varje morgon ! hahaha

2010-03-15 @ 18:45:36
Postat av: Petra

nämen heej, du bloggar också ser jag :D

Hahahha tyckte det var jäkligt kul det där med britta, aldrig tänk på faktiskt! Hehe

2010-03-15 @ 22:24:29
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0