Today

Dagens vill: hänga med min morsa to spain!
Dagens klädsel: har inte klätt på mig och kan inte bestämma vad jag ska ha på mig :(
Dagens Smycken: armband
Dagens smink: allt typ haha
Dagens frisyr: platt som alltid ;)
Dagens låt: Eric Saade - Manboy
Dagens planer: Först städa, sen bär det av till Frida för en filmkväll.
Dagens saknad: inte mycket.
Dagens dummaste: har redan druckit cola och ätit ostbågar (y)
Dagens misslyckande: tappade ner en ögonskugga på golvet :(
Dagens drog: Music
Dagens köp: Keps, väst och armband. Fast det var iförsig gårdagens haha.
Dagens godis: Hej hopp center och plopp.
Dagens humör: Damn good actually!


Min favorit plats i hela världen.. Vilanova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0