The list

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så hon kan köra mig till gymmet för att sola. Egentligen behöver jag plugga men jag orkar inte. Så jag har suttit och tänkt vad jag ska skriva om egentligen. Kom precis på att jag precis hittade min bok som innehåller "Saker jag vill göra innan jag dör", så jag kan ju berätta de första 20 sakerna från listan. Den är uppe på 100 saker. Håller på att skriva mer ;)

1. Jobba som Aupair i USA
2. Starta eget företag
3. Festa i St.Tropez
4. Medverka i en film.
5. Åka till Las vegas och festa loss
6. Do it på skoltoan haha
7. Tatuera mig på handleden
8. Lära mig åka snowboard
9. Spruta skumpa på stureplan
10. Få den perfekta kroppen
11. Do it med en kändis
12. Dansa på en bardisk
13. Bada med kläderna på utanför polhemsgymnasiet
14. Åka limousine
15. Köra såpabrottning när man e full
16. Bunge jump
17. Hoppa fallskärm
18. Moona på offentlig plats
19. Flytta till USA
20. Vara med på tv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0