Tack för att ni finns.

Jag har alltid varit orolig för hur folk ska tänkta angående det jag skriver eller hur jag skriver. Jag har varit orolig om det ska vara bra eller dåligt. Något bra självförtroende eller självkänsla har jag aldrig haft. Nyss sa min bästa kompis till mig att hon aldrig har vetat att jag har haft en blogg, trots att jag har haft den i ca.4 år. Men det är bara för att jag skäms för hur andra ska tycka.

Från och med idag ska jag aldrig mer bry mig om vad andra tycker om vad jag gör. För jag vet att det finns människor som tror på mig och alltid finns där för mig. Ni får mig att le varje dag och gör mig till en bättre människa. Inga namn behöver nämnas för ni vet nog vilka ni är. Jag älskar er <3











Kommentarer
Postat av: DIana

Tack bäste vän för att du berättar..



JAG ÄLSKAR DIG.

2010-03-15 @ 22:40:31
Postat av: Jessica

Haha, det var jag som stötte på henne i nordstans som sa till henne "Säg till Fanny att börja blogga igen" Så belv hon heeelt chockad för hon hade ingen aning, skit kul ^^

2010-03-16 @ 09:33:27
URL: http://pechii.blogspot.com
Postat av: Diana

Hahahaha jaa det var det.. jag tänkte ba what vad pratar du om ?! :D

2010-03-16 @ 11:24:21
Postat av: JD

GÖTT:D

2010-03-16 @ 17:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0