Im fat

Positivt med att vara lat och tjockis, som mig.
1. Om man ramlar gör det inte lika ont

Eftersom man ramlar på fettet och nästan studsar fram. Jag vet hur det känns..

2. Kan äta lite
& alla i ens omgivning blir oroliga och nästan chockade. Då känner man sig glad.

3. Fryser inte lika lätt
Har du gått i tights i -20 och inte frysit? Det har jag.

4. Kan ställa glas på magen utan att de ramlar.
HAHA aa det kan jag! slå det fuckers.

5. Alla tror det är muskler.
Jag : "Åh jag är så tjock!" Alla andra: " Nej du har bara mycket muskler."
Haha visst och isåfall är världens tjockaste man den mest vältränade mannen som finns..


Negativt med att vara lat och tjockis.
1. Orkar inte springa.
Att spela som kant i handbollen och inte orka kontra. Det är som att vara lärare och inte kunna läsa.

2. Att inte kunna kolla ner utan att få dubbelhaka.
I know the feeling! *Kollar ner*... FAN!

3. Ställa sig på vågen..
Ojdå! Ännu 5 mysiga kilon extra..

4. Människor som gillar att ta på ens mage.
Det värsta som finns. En person gillar det extra mycket. Hoppas du vet vad jag menar frida! 

5.  Inte kunna ha sina gamla jeans.
Värsta punkten.. Eftersom mina älsklingsjeans sprack.. Nu har jag fått fobi för att prova jeans, så det är därför jag alltid har tights.




Kommentarer
Postat av: guldbrand

hahahha skön som alltid fanny :D

2010-04-02 @ 14:51:15
URL: http://guldbraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0