HISS & DISS


Agnes kommer hem från USA
Vem kan inte hissa det liksom? Jag har jätte svårt att sakna folk men henne har jag verkligen saknat och jag ska äntligen få träffa henne igen på måndag efter några veckor i USA.


Min snygging <3

Afrikanska fotbollslag

Dom gör en så glad för varje gång de gör mål så dansar de och visar glädje. De dansar exakt som de gör i Coca cola reklamen. Varje gång de har gjort mål och dansar så ler jag haha sån lycka typ.

Sydafrika segerdans efter första målet i öppningsmatchen.

Coca cola reklamen hihi den gör mig så lycklig.




Pollenallergi
FYFAN! Det är verkligen sjukt jobbigt. Kan inte tänka eftersom de kliar i ögonen och jag nyser heeela tiden. Jag har ärvt de generna från pappa.. TACK PAPPA!


Blommor och gräs kommer förstöra min sommar...

Fredagstv
Om man har kommit hem och ska kolla tv innan man ska sova så kommer det aldrig något bra. Antingen är det en tråkig gammal b-film eller så är det någon b-serie. Det är verkligen aldrig något bra på fredagar! Något jag saknar då är Sex and the city, 2½ men och Scrubs. Visa mer av det och så blir alla nöjda eller visa en vanlig film från 90-talet!


Hmm.. vi vill inte ha 4 st gamla filmer på raken.. MER SEX AND THE CITY , SCRUBS OCH 2½ MEN TACK!  Inte bara ett avsnitt ..


Kommentarer
Postat av: agne

FANNY! GODING! saknar dig, ses soon! <3

2010-06-27 @ 00:57:57
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0