Going to Stockholm today

Jag har just packat ner det sista och stängt min väska. Snart blir det att åka till centralstationen för att möta upp Gabbi och vi ska köpa donken haha. Sen går tåget vid kvart i 3. Skönt att komma bort från Göteborg ett tag och bara tänka och umgås med laget i Stockholm. Det roliga är att Diana är i Stockholm samtidigt så vi kanske träffas hihi.

Bra saker som har hänt sen skolan slutade:
- Jag har kryssat för 5 punker på min "göra innan jag dör lista".
För mig tog det nästan ett helt år för mig att kryssa av en enda punkt. Men nu har jag kryssat av hela 5 punkter ! This is big haha.

- Fotbollsvm
Detta är det bästa och största som kommer hända iår och jag har knappt missat en match. Lite surt att jag missar massa när jag är i Stockholm haha. Dock är jag happy att dra to the big city. But Kissies läppar is bigger!

- Im going to Stockholm today
Idag blir det att åka till Stockholm med laget. BÄÄST BLIR DET!

Dåliga saker som har hänt sen skolan slutade:
- Det har varit dåligt väder
Asså det har varit dåligt väder sen skolan slutade och man har inte kunnat göra något som t.ex. åka och bada eller nått. Nu har det i och för sig blivit bättre väder. Men det är nog för att vi ska till Stockholm och naturen vill jävlas med mig..

- Spaniens flopp
Herregud vad hände Spanien? Hur kan man förlora mot Schweiz med 1 mål? Går det? NEJ! NI ÄR VÄRLDELÖSA!

- Har inga pengar
Har redan köpt upp mitt studiebidrag och dessutom så har jag inget sommarlov så jag kommer vara pank hela sommarlovet. Det låter lovande. Jag får typ leva på vatten och bröd.





Kommentarer
Postat av: agnes

Vilka punkter e det du har kryssat för ? :D inte bada i lindholmen hoppas jag, för de har jag planerat att göra med dig :O <3

2010-06-18 @ 06:48:10
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0