Sunny Thursday

Dålig uppdatering och då menar jag väldigt dålig uppdatering. Kanske är det för det dåliga vädret eller att jag har brist på fantasi? Ja det är den stora frågan. Tror dock svaret är att jag har varit däckad sen jag kom hem från Eken Cup och jag menar verkligen däckad. Jag är helt tom i kroppen och har brist på energi men har too much träningsvärk.  

Btw var är alla när jag behöver dem som mest? Jag känner mig verkligen ensam just nu. Kanske är det för att alla mina närmaste är utanför Göteborgs gränser? Ja det är mycket möjligt. Men det är också ensamt eftersom att det känns som att vissa underviker mig. Jag vet inte om det är så men det är den känslan jag har fått och jag låtsas ignonerar det jag ser..

Men nu ska jag krypa ner och spendera kvällen med Sex and the city och fotboll. Kommer inte krypa ur min bubbla förrens imorgon och då kommer jag vara mer positiv än någonsin och ha kastat emo Fanny i soptunnan.


När man var liten så fanns det inga emo tider..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0