mucho intressante

Gud jag känner mig verkligen självmordsbenägen eller i alla fall på väldigt dåligt humör. Vad kan detta bero på? Jo vädret! Det ska vara sommar men det är värre väder än jag vet inte vad. Vill bara lägga mig i sängen och kolla film och mysa.. Vem vill mysa med mig? (a) hehe..

Idag har jag och min bror/bästa vän varit på torget och kollat lite. Först letade vi presenter till hennes kompisar och sen har jag även handlat lite hihi. Men det orkar jag inte lägga upp just nu. Får se om det kommer upp senare. Men efter handlandet så gick vi till vårat paradis donken. Där vi träffade Fernanda i kassan och hon gav oss rabatt på vår mat haha. Sen drog jag hem och checkade matchen mellan Argentina - Nigeria. Tur att Argentina vann! Dock förlorade jag ett vad mellan mig och Kent, så jag får se upp..

BTW MARADONA ÄR MIN NYA IDOL!
He is smooking hot maaan.. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0