Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Kom precis hem från ett besök hos min älsklings Agnes i Torslanda. Först mötte jag upp Emma vid eketrä och vi åkte tillsammans till Torslanda där vi fick middag av Agnes söta föräldrar , TACK <3 Sen kom Agnes kompisar Filip, Andreas och Linus och vi drog vidare till Maxi där vi köpte kladdkaka som vi senare tjockade oss med hemma hos Filip. Det var första gången jag var där och jag dog för hans fina hus! Sen drog vi och till en brygga och drack oboy medans Filip badade haha. Det var en mycket mysig dag <3

Nu sitter jag och njuter av två avsnitt av min favorit serie Sex and the city! Men snart blir det att sova för jag ska upp tidigt imorgon för att jobba.

Kisses


En bild på mig och mina godingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0