Grått grått grått = Svensk sommar.

Hello world!
Vaknade precis av att mobilen plingade. Som vanligt blev jag glad eftersom jag trodde det var ett sms men det var en jävel som hade kommenterat en status på facebook.. Dessutom var det inte min status utan en status jag hade gillat... Aja nu ska jag inte klaga mer för det är sommarlov! Även om början på detta sommarlovet har varit ganska så sämst. Dåligt väder och halv sjuk.. Nu är den stora frågan.. Är det sommar eller höst? Känner faktiskt ingen skillnad just nu...

Men aja idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra idag eftersom att min kära bästa vän inte har smsat mig än. Antingen är hon i Danmark nu eller så sover hon. Men om du läser detta sen Diana så kan du la smsa mig? (a)

DAGENS + : TYSKLAND SPELAR IDAG!  MYCKET STOR HÄNDELSE. I WONT MISS IT FOR THE WORLD eller hur man nu säger hiihihihi!

DAGENS - : Tydligen är jag ett kinderägg.. ALDRIG SÅ IGEN!


I WANT SUMMER NU PÅ DIRREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0