GO HELG

Oj jag beklagar för förra inlägget.. lite smått pinsamt sådär. Men helgen har varit jävligt go. I Fredags tog min kusin Nathalie studenten och jag drack nog lite mer än vad jag borde och sen drog vi även till nattklubben BLVD. Efter det drog vi till BK och efter det sleepade jag hos min kusin. Lördagen spenderades med min farmor och farfar och jag åt hos dom. Men senare drog Jag och Emma hem till Agnes i Torslanda. Där vi träffade hennes kompisar. De var veerkligen suuuuper goa!

Men nu ska jag fixa mig för min pappa tvingar mig ut i det vackra vädret *suck*.
Men aja ha en jävligt go dag!



FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN FÖRFAN VAD HON ÄR BRAAAAAAAAAAAAAAA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0