5 Women

5 kvinnor jag hade dödat för att se ut som.


Kate Moss
Vem hade inte velat ha den karriären och den kroppen? När jag börjar träna så ska jag se ut så. Fast det kommer nog aldrig hända så som jag äter HAHA..


Jessica Alba
Även kallat alla killars dröm. Vem vill inte vara alla killars dröm liksom.


Eva Longoria
Varje gång man ser de mascara reklamer hon är med i så blir man avundsjuk.


Kate Hudson
Har alltid tyckt hon är den vackraste kändisen och jag har alltid velat se ut som henne. Om jag fick välja vilken kändis som helst att se ut som så skulle det vara henne. Släng Jessica alba liksom haha.


Adriana Lima
Denna Victoria Secret Modellen är ganska så jävla snygg haha.
Om jag hade fötts sån hade jag tackat gud vaaaarje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0