Hiss & Diss


Billie The Vision And The Dancers
Det är verkligen ett av mina absoluta favoritband. Min favoritskiva med dem är helt klart "The World According To Pablo" och ni som aldrig har hört dem innan tycker jag ska söka upp dem pâ Spotify direkt!  Den bästa lâten är helt klart Nightmares.




Skönheten & Odjuret
När jag âkte i bilen pâväg ner till Frankrike sâ kollade jag pâ den och jag blev helt ställd. För den var verkligen mycket bättre än när jag sâg den förra gânger och jag verkligen älskar den. Haha nu lâter jag som värsta nörden men jag är som jag är!




Min lillasyster
Detta var droppen helt enkelt! Nu har jag varit med henne för mycket och hon gâr mig helt klart pâ nerverna... Jag är sâ trött pâ henne att jag till och med gör riktigt dumma saker.. Kan bara säga att min pappa kommer ge mig en fet utskällning när han är tillbaka haha..

Jaja men det är väl detta som kallas syskonkärlek..



Att fransmän inte kan nâgon Engelska
Det är verkligen sjukt.. Ingen i Frankrike kan Engelska och sen antar de att alla ska kunna franska. LÄÄÄÄÄR ER ENGELSKA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0