Hiss & Diss


Partille Cup
Det är lika roligt varje iår. Fast iår kändes det inte riktigt den samma eftersom att det regnade en HEL dag. Men det var ändå den bästa veckan på året. Den har: Handboll, Killar utan tröjor, det är tillåtet att äta donken och vara onyttig varje dag & det är tillåtet att gå runt med tubsockar i strumpor utan att verka som värsta efterfödda personen. JAG ÄLSKAR DENNA VECKAN! Mår nästan dåligt av att det är ett år kvar tills nästa partille..



Longest yard
Gud jag älskar den filmen! Hade ingen aning vilken film det var innan en kompis till mig berättade om den. Den filmen är heeelt klart min humor. Ska nog se den ikväll hiihih.





Det är helt tomt i stan
När man åker in till stan så är det helt tomt. Men under partille så kryllade det av snygga killar och andra handbollsspelare. Nu när alla har åkt hem så känns det helt konstigt och ledsamt.



Min syster gjorde sönder poolen
Hon kastade en järnpinne rakt ner i poolen och den sitter fast som berget. Om man drar ut den åker allt vatten ut och om den sitter kvar kan man ju inte bada. Vem fan kommer på att kasta en järnpinne i poolen? När jag såg den sticka upp ur poolen så spred sig ilskan genom kroppen..

Syster - Men Fanny man kan sätta silvertejp över hålet.
Fanny - Aha så du ska lyfta poolen med 1000 liter vatten och sen sätta silvertejp.
Syster - Eh nej är du dum.. Man drar ut pinnen och sätter fast tejpen.
Fanny - Genom vattnet då eller?
Syster - Ja vad trodde du?
Fanny - Omg.. HAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0