The best cities in the world

Jag älskar att resa. Dessutom har jag rest hela mitt liv och kommer göra det resten av livet också. Jag har varit på många platser men även mycket av samma. Eftersom jag hade en lägenhet i Barcelona. Men dessa platser har jag varit :

Frankrike - Saint Tropez, Cassis, La Ciotat, Marseille, Lyon & Paris
Spanien - Almuñecar, Barcelona, Vilanova, Gran Canaria, Lanzarote, Mallorca, Menorca, Fuerte Ventura, Malaga, Tenneriffa & Sitges
Tyskland - Cassel, Stuttgart, Frankfurt, Kiel, Göttingen & Leipzig
Usa - Miami, Orlando & Puerto Rico
Bahamas - Nassau
St.Maarten - St. Maarten
St. Thomas - St. Thomas
Holland - Amsterdam
Norge - Trondheim, Namsos, Rörås & Oslo
Danmark - Fredrikshamn & Köpenhamn
Grekland - Rhodos

Har säkert glömt massa städer. Men dessa är iallafall alla länder jag har varit i :) Inte speciellt många utanför Europa men det är några iallafall.

De städer jag gillar bäst;
1. Barcelona & Vilanova (ligger bredvid varandra)
2. Nassau
3. Saint Tropez

Ganska ointressant inlägg haha.. Men är inne i en bloggtorka just nu.. Så det blir lite fail inlägg! Men det kommer bli bättre snart och det lovar jag :)

Kisses from Paris with love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0