love it!

Just nu sitter jag på mitt hotellrum i Paris och jag ska snart sova för imorgon ska vi upp tidigt för att shoppa. Dock har jag redan användt nästan alla mina pengar (a)

Men idag har vi gått runt hela Paris. Vi har varit vid Notre-Dame, Eiffeltornet & Louvren. Dessutom så har jag precis upptäckt att jag verkligen gillar Paris massor och vill hit igen så snart som möjligt! Tråkigt att våran semester i Frankrike snart är slut. Jag kommer antagligen hem på lördageftermiddag och sen åker jag till norrland på onsdag. Så det blir en kort tid hemma i Göteborg.. Så de dagarna ska jag vara med dom jag tycker om allra bäst!




The best fucking people i know <3

Kommentarer
Postat av: agnes

LOVE U!

2010-07-23 @ 00:01:39
URL: http://agnessteingruber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0