Home from france

JAG ÄR ÄNTLIGEN HEMMA FRÅN MIN EUOPA RESA! Det var verkligen helt underbart, men det är också skönt att komma hem till alla kompisar och ta det lugnt.

Kom nyss hem från Heden och Gothia Cup. Först mötte jag upp Diana och Agnes som sedan var tvungen att möta sin mamma eftersom dom skulle på Pink idag. Sen gick Jag och Diana och mötte upp Dianas kompis Ronja. Vi gick runt på Heden och kollade runt lite och sen gick vi och tjockade oss på Donken. Efter det hände det inte speciellt mycket utan vi chillade på Heden och jag fick träffa massa av Dianas kompisar. Senare på kvällen hämtade Pappa upp mig på heden så jag inte behövde åka hem själv (a)

Nu sitter jag här och kollar på ett ganska så meningslöst program på TV. Dessutom är jag ganska så massa trött! Det beror nog på att jag knappt sov någonting inatt eftersom vi åkte hela vägen från Paris hem till Göteborg i ett drag. Fast det var väldigt skönt att inte behöva åka i flera dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0