France

Dålig uppdatering..
Jag har i alla fall inte varit vid datorn eftersom jag har spenderat nästan 10 timmar per dag på Heden hela veckan. Det är nämlige så att jag har spelat Partille cup. Vi spelade grymt i gruppspelet men det gick sämre i slutspelet. Men kul hade vi i alla fall!

Idag har jag packat och lite så. Då tänker ni säkert; Vaddå packat? Jo jag ska nämligen till Frankrike imorgon eller tidigt på tisdag morgon. Det ska verkligen bli så himla härligt! Jag har aldrig varit där innan. Så det blir ett sommaruppehåll för bloggen. Men därför blir det extra bloggning idag ;)

Nu ska jag se på VM-finalen och jag hejar egentligen inte på något av lagen. Men jag har alltid lite förkärlek för Spanien även om de slog ut mitt älsklingslag TYSKLAND <3

Btw, FABIO CANNAVARO ÄR JÄVLIGT KB/SNYGG! Speciellt när han gick in på planen med Vmpokalen.


Paris & Marseille


Fabio Cannavaro <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0