Jakten på lycka

Jag har precis kollat klart filmen "Jakten på lycka" och den är så himla fin! Den är typ som en önskedröm och jag älskar den mer och mer för varje gång jag ser den, för den får en att vilja satsa allt på sina drömmar. Dessutom måste jag säga att Will Smith har nog världens sötaste unge, man kan liksom äta upp honom!

Men i alla fall så sitter jag nu här och klockan är ganska mega mycket och jag ska upp ganska så mega tidigt imorgon. För jag ska köpa julklappar, eftersom jag inte kom iväg idag p.g.a lite onödiga saker som jag inte behöver ta upp. I alla fall så måste jag nog börja dra mig mot sängen så jag inte kommer vara helt slut imorgon..

Fast jag ska nog ändå kolla lite SATC innan och även skriva ett till litet blogginlägg. För det är trots allt jullov och jag känner att jag inte kan lägga mig samma tid som jag gör under vardagarna då jag har skola. För då vore det ju slöseri på sin ledighet! Det är i alla fall min åsikt haha..

Love <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0